Werkwijze
JGA Recruitment ondersteunt organisaties bij hun zoektocht naar de juiste commerciële en/of financiële professionals binnen de zorg, techniek, financiële- en commerciële dienstverlening. Persoonlijk contact, samenwerken en duurzame relatie; als deze intentie er is van beide kanten, dan zijn wij er zeker van dat dit gaat leiden tot een succesvolle samenwerking. Dus ben jij:
Om een zo goed mogelijke match te maken zorgen we voor veel contactmomenten. We hebben meerdere keren per week contact met onze klanten/opdrachtgevers om voortgangen en ontwikkelingen te bespreken. Dit vinden wij belangrijk. Wij willen eerst je organisatie leren kennen, voordat wij talenten kunnen koppelen aan jouw bedrijf.
Allereerst maken wij samen met de klant een inventarisatie van het aantal vacatures, die er op korte en lange termijn ingevuld moeten worden. Heeft er een vacature hoge urgentie? Dan geven wij die uiteraard onze hoogste prioriteit.
Zodra wij jouw organisatie hebben leren kennen en alle vacatures hebben geïnventariseerd, dan maakt JGA Recruitment een plan van aanpak op. Hierin presenteren wij ons beeld van jouw organisatie en de acties, die wij gaan uitzetten om de vacatures ingevuld te krijgen.
Een samenwerking is altijd voor de duur van minimaal 6 maanden. Daarnaast maken wij afhankelijke van de zwaarte en de hoeveelheid vacatures gepaste prijsafspraken. Vervolgens wordt er om de 6 maanden een evaluatiemoment ingepland om te analyseren hoe de samenwerking verloopt en of jij als klant tevreden bent. Hebben wij niet voldaan aan de verwachtingen, die wij hebben gecommuniceerd in het plan van aanpak? Dan geven wij de helft van de door u betaalde facturen terug. Wij willen ondersteunend zijn aan jouw recruitment afdeling en geen vervelende kostenpost zijn. Met deze gedachtegang willen wij jou laten zien dat wij achter onze missie en visie staan.
© JGA Recruitment. Alle rechten voorbehouden.